Grafika z logotypami nowych laureatów certyfikatu Marka Lubelskie

Co roku nowe firmy z regionu dołączają do grona laureatów projektu gospodarczego Marka LUBELSKIE. W tym roku Kapituła zdecydowała o wyborze 10 nowych Markowiczów, dzięki czemu 122 firmy z naszego regionu mogą poszczycić się tym prestiżowym certyfikatem. Decyzję o wyróżnieniu kolejnych firm podjęli członkowie Kapituły, tj. Zarząd Województwa Lubelskiego oraz przedstawiciele lokalnych mediów i instytucji otoczenia biznesu.

Projekt gospodarczy Marka LUBELSKIE realizowany jest od 2007 roku. Tegoroczni laureaci reprezentują branżę spożywczą, usługową, odzieżową, informatyczną/IT, produkcyjno-mechaniczną, rolniczo-ogrodniczą i budowlaną.

Uzyskanie tego prestiżowego tytułu oznacza dołączenie do elitarnego grona firm, których produkty i usługi stanowią wizytówkę województwa lubelskiego – zarówno w kraju, jak i za granicą. Certyfikaty naszym nowym Markowiczom zostaną uroczyście wręczone podczas Gali Ambasadora Województwa Lubelskiego 31 stycznia 2026 rokupowiedział Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.

18 listopada br. Kapituła zdecydowała o przyznaniu dziesięciu certyfikatów Marka LUBELSKIE dla następujących przedsiębiorstw:

 

Marka LUBELSKIE

Firmy wyróżnione certyfikatem „Marka LUBELSKIE” zyskują prawo do posługiwania się rozpoznawalnym znakiem jakości, który stanowi potwierdzenie prestiżu, solidności i wysokich standardów biznesowych. Certyfikat pełni rolę narzędzia marketingowego i buduje zaufanie klientów, podnosząc konkurencyjność przedsiębiorstwa.

Posiadacze certyfikatu korzystają z szerokiego wsparcia promocyjnego, obejmującego m.in. publikacje w materiałach informacyjnych, prezentacje na stronie internetowej oraz promocję w mediach społecznościowych projektu oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego. Mają również możliwość udziału w misjach gospodarczych i wydarzeniach targowo-wystawienniczych, a także spotkaniach biznesowych, organizowanych przez Samorząd Województwa Lubelskiego, które umożliwiają nawiązywanie nowych kontaktów i umacnianie pozycji rynkowej.

Projekt „Marka LUBELSKIE” przynosi wymierne efekty nie tylko przedsiębiorcom, ale również całemu regionowi. Wzmacnia tożsamość gospodarczą województwa i promuje lokalne produkty i usługi, wspierając rozwój przedsiębiorczości. Wykorzystuje przy tym efekt „place of origin”, polegający na świadomym wyborze produktów ze względu na ich miejsce pochodzenia. Dzięki temu konsumenci zyskują pewność, że wybierają wyroby i usługi powstające z troską o jakość, środowisko oraz rozwój lokalnej społeczności.