Mamy osiemdziesiąt propozycji na logo festiwalu!

Tak wielkiego odzewu się nie spodziewaliśmy. W ramach konkursu na opracowanie logo festiwalu trzech województw „Na kulinarnym szlaku wschodniej Polski” do urzędu marszałkowskiego w Lublinie wpłynęło osiemdziesiąt ofert. W związku z olbrzymią liczbą propozycji, które będą teraz rozpatrywane przez komisję konkursową, zmuszeni jesteśmy przedłużyć czas oczekiwania na ostateczne rozstrzygnięcie. Laureata konkursu wyłonimy do 5 maja.

Przypomnijmy, że konkurs ma charakter otwarty i ogólnopolski, a każdy jego uczestnik mógł złożyć dowolną liczbę prac. Projektowane logo powinno jednoznacznie kojarzyć się z festiwalem „Na kulinarnym szlaku wschodniej Polski”, organizowanym przez marszałków województw – lubelskiego, podlaskiego i podkarpackiego, i oddawać jego unikatowy, wielokulturowy charakter. Na autora najlepszego projektu czeka nagroda pieniężna w wysokości 2 tys. złotych, a zwycięskie logo stanie się elementem identyfikacji graficznej tegorocznej edycji festiwalu i jako lubelska nominacja będzie startować w finałowym głosowaniu na oficjalne logo wydarzenia.

Najtrudniejsze zadanie ma teraz komisja konkursowa, która będzie oceniać prace m.in. pod kątem oryginalności i czytelności komunikatu. Laureat zostanie następnie poproszony o stworzenie pozostałych elementów identyfikacji wizualnej na podstawie wybranego logo.

– Wybór spośród tylu propozycji bez wątpienia nie będzie łatwy – mówi wicemarszałek województwa Grzegorz Kapusta, przewodniczący komisji konkursowej. – Czeka nas, jurorów, nie lada wyzwanie, ale i przyjemność. Cieszy mnie fakt tak wielkiego odzewu na nasze zaproszenie. Duże zainteresowanie konkursem świadczy także i o tym, że zapoznali się Państwo również i z samym festiwalem, którego on dotyczy. Lubelska odsłona drugiej edycji tego kulinarnego święta trzech regionów wschodniej Polski odbędzie się w ostatni weekend maja w Bychawie. Już teraz serdecznie Państwa zapraszam do uczestnictwa w tym wydarzeniu.

Dodajmy, że jedną z atrakcji tegorocznej edycji będzie prezentacja trzech finałowych projektów graficznych – po jednym z każdego województwa – oraz głosowanie wśród publiczności. To właśnie odwiedzający festiwalowe imprezy w Bychawie, Drohiczynie i Miedyni Głogowskiej wybiorą oficjalne logo wydarzenia.