Lubelska „Pszczółka” podbija Półwysep Arabski

Fabryka Cukierków „Pszczółka” podpisała umowę na dostawy swoich produktów z Admiral Foodstuff Trading ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Oficjalna inauguracja współpracy miała miejsce 27.03 w siedzibie firmy w Lublinie. W wydarzeniu brał udział Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.

Podpisanie kontraktu w grudniu ubiegłego roku zaowocowało pierwszym transportem już w styczniu. Pierwsza partia słodkości „Pszczółki” trafiła do największych sieci handlowych w Dubaju. Jest to kolejny krok w ekspansji lubelskiego przedsiębiorstwa. Kontrakt oznacza potrojenie eksportu i podwojenie całości obrotów spółki. Jak mówi Prezes Zarządu Robert Rudnicki, Bliski Wschód jest ogromną szansą dla przedsiębiorstwa: potencjał współpracy jest ogromny i wykracza poza same relacje biznesowe. Nasi kontrahenci chwalą jakość naszych produktów i chcą z nami odkrywać polskie smaki.

Lubelska „Pszczółka” cieszy się powodzeniem już w ponad 20 krajach na całym świecie. Od 2013 roku Fabryka Cukierków posiada Certyfikat Marka Lubelskie, a jesienią 2018 r. otrzymała tytuł Ambasadora Polskiego Eksportu Spożywczego. Goszczący w Lublinie przedsiębiorcy ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich zauważyli i doceniają wysoką jakość wyrobów. Jak podkreślił Marszałek Jarosław Stawiarski, otwarcie na rynki jest szansą na nawiązanie współpracy gospodarczej z innymi lubelskimi producentami branży rolno-spożywczej. Nasza żywność ma bardzo wysoką markę, jest ekologiczna i zdrowa.