Dom Polski Wschodniej tradycyjnie już wystawił własne stoisko promocyjne, podczas obchodów święta Fete de Terveueren. Festyn, odwiedzany przez tysiące mieszkańców Brukseli, jest doskonałą okazją do promocji usług zdrowotnych i uzdrowiskowych w naszych regionach.
W dniu 1 maja, Avenue de Tervueren – główna historyczna aleja Brukseli obchodziła swoje 119 urodziny. Z tej okazji na tej najsłynniejszej brukselskiej alei na festynie promowały się europejskie państwa i regiony. Wydarzenie cieszyło się, jak co roku, ogromnym zainteresowaniem mieszkańców Brukseli.
Tegoroczny udział DPW w wydarzeniu, upłynął pod znakiem promocji ofert turystycznych, uzdrowiskowych oraz nowoczesnych spa. Wybór tego kierunku promocji naszych regionów stanowi element szeregu tegorocznych wydarzeń i działań DPW, zmierzających do możliwie jak najszerszego dystrybuowania informacji o ofercie tej branży dla turystów i gości zagranicznych. Zarówno nowoczesna infrastruktura, jak i bardzo wysoka jakość usług zdrowotnych i około zdrowotnych w naszych regionach, dobra dostępność komunikacyjna i nadal niższa w porównaniu do Europy Zachodniej cena usług, stanowi doskonały atut w próbie pozyskania dużej liczby klientów międzynarodowych, którzy są gotowi odwiedzić Polskę Wschodnią i skorzystać z dobrodziejstw naszych uzdrowisk i spa.