Najnowsze Kampanie (2015-2016)

Baner promocyjny siła jest w nas
Baner promocyjny siła jest w nas

Jesienią 2015 roku w całej Polsce pojawiło się 820 wielkoformatowych nośników prezentujących województwo lubelskie jako miejsce atrakcyjne nie tylko turystycznie i kulturowo, ale przede wszystkim gospodarczo. Hasło kampanii „Siła jest w nas!” oraz wykorzystane w kampanii kreacje ukazywały potencjał województwa tkwiący w ludziach, technologii, nauce oraz bogactwie nieskażonej natury. Miesięczna kampania swoim zasięgiem objęła największe polskie miasta: Warszawę, Łódź, Kraków, aglomerację śląską, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Lublin, Rzeszów.

Archiwum Kampanii Promocyjnych

Wicemarszałek Krzysztof Grabczuk prezentuje billboard kampanijny
Tysiąc billboardów promujących województwo lubelskie zawisło wiosna 2014 r. w największych aglomeracjach kraju. Kampania outdoorowa była kontynuacją telewizyjnej kampanii wizerunkowej „Lubelskie – na chwilę lub na dłużej”. W sumie kreacje, nawiązujące do kampanii tv, znalazły się na 500 wielkoformatowych billboardach i 500 citylightach w: Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Łodzi, we Wrocławiu oraz w Rzeszowie i Lublinie. Citylighty były eksponowane przede wszystkim w kompleksach biurowych największych miast. Koszt kampanii outdoorowej wyniósł 723 tys. zł, przy współfinansowaniu w 90 procentach z środków europejskich RPO WL 2007-2013 w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego”.